خرید روغن موتور

خرید انواع روغن موتور و قیمت روغن موتور

خرید روغن موتور

خرید انواع روغن موتور و قیمت روغن موتور

شناخت روغن موتور مناسب پژو 206 تیپ 5، تیپ 6، SD V8 و SD V9 و SD V2

پژو 206 در ایران مدل ها و تیپ های مختلفی دارد. اما به صورت کلی می‌توان گفت پژو 206 در دو موتور TU3 و TU5 تولید شده است. که پژو 206 تیپ 5، تیپ 6 و SD V8 و SD V9 دارای موتور TU5 با حجم موتور 1600 سی سی می‌باشد.

ادامه مطلب : 

روغن موتور مناسب پژو 206 تیپ 5، تیپ 6، SD V8 و SD V9 و SD V2

چرا اسپری پنچرگیری هولتس استفاده می شود؟

اسپری پنچرگیری هولتس دارای مواد تشکیل دهنده ای است که به سرعت و به محض باد کردن لاستیک به داخل روزنه یا سوراخ ایجاد شده بر روی سطح لاستیک نفوذ می‌کند و باعث پر کردن حفره یا سوراخ ایجاد شده بر روی تایر می شود.


ادامه مطلب : اسپری پنچرگیری هولتس

روغن موتور مناسب پژو 206 تیپ 2، تیپ 3 و SD V20

 شاخص پایه روغن:

این شاخص در سه مدل مینرال ، نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک می باشد. روغن موتور مینرال در اصل روغنی است که به طور مستقیم از نفت خام به دست می‌آید. و در قدیم از این روغن استفاده می‌شد. به مرور زمان و با پیشرفت در فناوری تبدیل نفت خام به روغن ، فرآیند تولید روغن موتور دچار تغییر و تحول شد و روغن های با تکنولوژی نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک تولید گردید.

فرق این روغن ها در میزان تصفیه شدن روغن موتور و عملکرد آن ها در بازه های دمایی مختلف می‌باشد. روغن‌های سینتتیک الزاما به‌طور مستقیم از نفت خام حاصل نمی‌شوند بلکه ممکن است از سایر انواع هیدروکربن‌ها برای ساخت آن‌ها استفاده شود و پروسه فرآوری آن‌ها نیز به‌طور کامل متفاوت است.

ادامه مطلب :روغن موتور مناسب پژو 206 تیپ 2، تیپ 3 و SD V20

مطالب مرتبط:

راهنمای انتخاب و خرید روغن موتور مناسب بر اساس نوع خودرو و شرایط آب و هوایی
مکمل روغن موتور (Oil Additives)

کیا سورنتو 2017 – بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی KIA SORENTO 2017

کیا سورنتو 2017 – بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی KIA SORENTO 2017

مقدمه:

در این مقاله و در ادامه معرفی خودروهای مختلف، به معرفی خودرو کیا سورنتو 2017 خواهیم پرداخت. آنچه در ابتدا باید بدان اشاره کنیم این است که خودرو کیا سورنتو 2017 از نظر ظاهری، تغییرات قابل توجهی نسبت به مدل سال قبل خود نداشته است اما کیا سورنتو 2016 نسبت به نسل قبلی خود تغییرات فاحشی را در طراحی داشته است که از آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختار بدنه
  • موتور چهار سیلندر توربوشارژ
  • افزایش فضای داخلی خودرو
  • سواری نرم و راحت تر

شرکت کیا موتورز کره در سال 2017 به ارائه مدل‌های مختلفی از کیا سورنتو پرداخت که شامل مدل L ،LX ،EX ،SX و SXL است. این تنوع بسیار زیاد خودروهای کمپانی کیا توام با تنوع امکانات و قیمت باعث شده این خودروها با استقبال وسیعی از مشتریان و به تبع آن احتمال فروش بالای آنها در بازار ارائه شود.

خواندن ادامه مطلب در نیلاکا