خرید روغن موتور

خرید انواع روغن موتور و قیمت روغن موتور

خرید روغن موتور

خرید انواع روغن موتور و قیمت روغن موتور

روغن موتور تاپ وان 5W-30 SN مدل EVOLUTION سینتتیک 1 لیتری

روغن موتور صد در صد سینتتیک  EVOLUTION تاپ وان با درجه گرانروی   5W-30 به گونه ای مهندسی  شده است که با تمام شاخص های شرکت های تولید کننده تجهیزات اصلی (OEMs) مطابقت دارد. این روغن موتور با پیشرفته ترین مکمل ها ترکیب شده که باعث بهبود عملکرد روغن موتور، افزایش طول عمر و محافظت بهتر از موتور در شرایط سخت می شود. این روغن همچنین با بسیاری از استاندارد های خودروسازی اروپا نظیر BMW، MercedesBenz ، Porscheو Audi نیز سازگار است. همچنین این محصول با کیفیت با موتورهای با سوخت یورو 4 و یورو 5 نیز قابل استفاده است. این روغن موتور با شاخص  API, SN و با گرانروی 5W-40  یکی از با کیفیت ترین محصولات شرکت  تاپ وان است که در رنج دمایی -30 درجه سیلیسیوس تا 40 درجه سیلیسیوس می توان از این روغن موتور استفاده کرد. شرکت تاپ وان این روغن موتور را برای استفاده در کلیه خودروها شاسی بلند، سواری های و ون های سبک پیشنهاد می کند.


ادامه مطلب : روغن موتور تاپ وان 5W-30 SN مدل EVOLUTION سینتتیک 1 لیتری

روغن موتور تاپ وان 5W-20 SN مدل HP PLUS نیمه سینتتیک 1 لیتری

روغن موتور نیمه سینتتیک HP PLUS 5W-20 شرکت تاپ وان، یکی از با کیفیترین روغن موتورهای این شرکت است که  با استفاده ازتکنولوژی VX-12 تولید شده است.استفاده از این تکنولوژی باعث افزایش مقاومت در برابر اکسید شدن در شرایط سخت، محافظت موتور در برابر غلیظ شدن روغن موتر و جلوگیری از رسوبات ایجاد شده در اثر افزایش دما در موتور می شود. همچنین این تکنولوژی پیشرفته  با ایجاد لایه ای محافظ از روغن موتور روی قطعات موتور باعث جلوگیری از خوردگی و سایش می شود.

روغن موتور  HP PLUSبا شاخص  API,SN و گرانروی 5W-20  با مکمل های مخصوص غنی شده که باعث تمیز نگه داشته شدن موتور می شود. از این روغن موتور در دماهای-30  درجه سیلیسیوس تا 10 درجه سیلیسیوس می توان استفاده کرد. شرکت تاپ وان این روغن موتور را برای استفاده در تمامی خودروهای سواری پیشنهاد می کند. 

ادامه مطلب : روغن موتور تاپ وان 5W-20 SN مدل HP PLUS نیمه سینتتیک 1 لیتری

روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 5 لیتری

روغن موتور XP مینرال W-50 SM20 تاپ وان با عملکردی بالا  از پیشرفته ترین فرمول های شیمیایی  و مهندسی شده در جهان بهره گرفته است.این محصول مطابق با آخرین نیاز نولید کنندگان خودرو در دنیا می باشد.حفظ عملکرد مطلوب موتور در دور های بالا ،افزایش طول عمر، محافظت کامل از بلوک سیلندر و شست و شوی کامل بلوک سیلندر از ویژگی های این محصول می باشد. این محصول ترکیبی از روغن پایه و مواد افزودنی خاص می باشد که در برابر اکسیداسیون مقاوم می باشد. استفاده از این روغن موتور ،بلوک سیلندر و سایر قطعات را در برابر خوردگی و رسوبات مضر محافظت می کند.این محصول بعنوان یک لایه محافظ از زنگ زدگی قطعات موتور جلوگیری می کند.


ادامه مطلب : روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 5 لیتری

روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 4 لیتری

روغن موتور XP مینرال W-50 SM20 تاپ وان با عملکردی بالا  از پیشرفته ترین فرمول های شیمیایی  و مهندسی شده در جهان بهره گرفته است.این محصول مطابق با آخرین نیاز نولید کنندگان خودرو در دنیا می باشد.حفظ عملکرد مطلوب موتور در دور های بالا ،افزایش طول عمر ،محافظت کامل از بلوک سیلندر و شست و شوی کامل بلوک سیلندر از ویژگی های این محصول می باشد. این محصول ترکیبی از روغن پایه و مواد افزودنی خاص می باشد که در برابر اکسیداسیون مقاوم می باشد. استفاده از این روغن موتور ،بلوک سیلندر و سایر قطعات را در برابر خوردگی و رسوبات مضر محافظت می کند.این محصول بعنوان یک لایه محافظ از زنگ زدگی قطعات موتور جلوگیری می کند.


ادامه مطلب : روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 4 لیتری

روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 1 لیتری

روغن موتور XP مینرال W-50 SM20 تاپ وان با عملکردی بالا  از پیشرفته ترین فرمول های شیمیایی  و مهندسی شده در جهان بهره گرفته است.این محصول مطابق با آخرین نیاز نولید کنندگان خودرو در دنیا می باشد.حفظ عملکرد مطلوب موتور در دور های بالا ،افزایش طول عمر، محافظت کامل از بلوک سیلندر و شست و شوی کامل بلوک سیلندر از ویژگی های این محصول می باشد. این محصول ترکیبی از روغن پایه و مواد افزودنی خاص می باشد که در برابر اکسیداسیون مقاوم می باشد. استفاده از این روغن موتور، بلوک سیلندر و سایر قطعات را در برابر خوردگی و رسوبات مضر محافظت می کند. این محصول بعنوان یک لایه محافظ از زنگ زدگی قطعات موتور جلوگیری می کند.

ادامه مطلب : روغن موتور تاپ وان 20W-50 SM مدل XP مینرال 1 لیتری